شومپت

دیروز برای اولین بار توو عمرم رفتم خواستگاری.

درخواست ها و شرایط دختر خانم ، خیلی خیلی باحال بود.

وقتی رسیدم خونه ، پیشونیم رو توو آینه نگاه کردم.

گفتم نکنه روش نوشته شده باشه :


                                                        شومپت !


نظرات 4 + ارسال نظر
نینا سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:20 ب.ظ

خرداد پر حادثه گریبانت را گرفت

عاطی چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:38 ق.ظ http://www-blogfa.blogsky.com

من هییییییچ تصویری از خواستگاری ندارم:/

خواهرامم ک کلا کلی میگن راجع به خواستگاراشون
منم ک نداشتم تاحالا
گمونم نخواهمم داشت:دی

احساس میکنم شومپت هستم:/

خدا نکنه شومپت باشی.
ایشالا واسه تو هم یه آقا پسر خوشگل موشگل همه چیز تموم پا پیش بذاره.

مهیاس سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:24 ب.ظ http://mahyasam.blogfa.com

چی میگفت ؟؟؟ :))))

میگفت جفتمون سر کار بریم و بچه مونو بذاریم مهد کودک.

چیزی که واقعن برای من غیر قابل تحمله.
به نظر من بچه ای که میره مهدکودک با بچه پرورشگاهی خیلی فرقی نداره.
تازه جالب این بود که خودشم از دوران بچگی خودش که توو مهدکودک گذرونده بود خیلی خاطرات خوبی نداشت.

آویشن یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:21 ق.ظ

شومپت
یاد شریفی نیا افتادم یهو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد