تشبیه

مثل معتادی که مدت زیادی اعتیاد شدید داشته. بعد، یه مدت ترک کرده و بعد دوباره اعتیاد و جدیدن ترک.

فقط امیدوارم که این ترک کردنش همیشگی باشه و دوباره نخواد که اون اعتیاد لعنتی رو برای بار چندم تجربه ش کنه.


(نا) امید

چند دقیقه ای از اعلام نتیجه نهایی انتخابات میگذره.

من توو مترو هستم و رو یکی از صندلی های قطار نشستم.

آقایی با گوشی تلفن همراهش بلند بلند حرف میزنه.

من به این فکر میکنم که حتی اگه بجای رو.حانی ، محمد نبی هم رئیس جمهور میشد، خیلی چیزها رو نمیتونست عوض کنه.

خیلی چیزهایی که جزو فرهنگمون شده و به این راحتی ها هم از بین رفتنی نیست.


تغییر

قدیمترا وقتی با آدما رابطه برقرار میکردم، خودآگاه و ناخودآگاه دنبال نقاط اشتراک بودم.

حالا اما ناخودآگاه دنبال نقاط افتراق.


اتاق فکر

وقتی کسی مهمترین تصمیمات زندگیش رو توو دشّویی می گیره ،

اوضاع زندگیش ، نباید بهتر از این باشه علی القاعده.